ÄNTLIGEN HEMMA.....

Sååå skööönt =)
Slutade för en timma sen..  Hade tänkt att vila nu när ja kom hem. Men NEEEEEEEEEJ,  ja satte mig här i stället !! haha =)
Vart dööö trött idag på jobbet gick upp kl 06 o började 7.. somnade väl inte förrens kl 2 i natt eftersom vi kollade på en film igår kväll som aldrig tog slut , hehe :) men den va skit bra .. den måste ses .. (INTO THE WILD) - Verklighetsbasserad..

Ni kan ALDRIG gissa va ja o mamma försökte på oss igår ....
JOOO vi skulle tona mina rutor på bilen.. haha !! jaaa vill ni veta hur det gick.. DET GICK ÅT HELVETE !!! HAHA =) men vi va ju rätt bra trötta också ..  men medans vi håller på så kommer min älsk (Micke) o han bara skrattade åt oss , fyyyyyyyy vad elakt vi som tyckte vi var så duktiga .. HAHA!!
o inte nog med det så hade ja ju för faan köpt fel , jag hade köpt blåååaaa. Jag ville ju ha svarta :(
Så Jag o älsklingen åker till biltema och köper nya (SVARTA) mm. Sen tog vi en sväng till ICA MAXI också o köper lite gott inför kvällsmyset =) .. 


Hmm , ja vet inte om ja orkar mig på toningen idag.. Jag får se hur jag gör !!!

nää nu ska ja ringa till micke o se när han slutar ..

Älskar dig Micke<3 Du är mitt allt !!!! 



kanske skriver mer sen....
BYE BYE !!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :) Klart vi ska träffas snart igen :) Haha men Jonas köpte ju också toning på biltema å de va svart men när han satte på de va de blåa :S:S mysko!!! Pusssssssssssss

2008-08-13 @ 18:27:57
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0