1 vecka!

Då har jag idag varit hemma en vecka från jobbet! Känns inte som man slutat jobba ändå. Känns bara som semester! hehe ; )

Jag har varit lite dålig på att uppdatera nu de senaste dagarna, men har haft fullt upp och sen blir de inte lika mycket bloggande när de är så fint väder! Så ni får stå ut med att de ibland kan dröja mellan bloggandet..

Igår va ja iväg med kusin Sandra och kollade på barnvagn som ja hade sett på blocket! Så nu har vi en här hemma, inte den bästa kanske men ja tycker den är helt okej =) Ska fixa en bild sen med så ni får se.


Jag går in i en ny vecka idag med, ska försöka ta nya kort på magen idag som jag kan lägga in sen lite senare! =)



Nähe jag får skriva lite senare sen för nu ska ja laga lite mat till mig o älsklingen <3  Byeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0