20/4-11

Om exakt 1 vecka går jag hem från jobbet : ) Kommer kännas väldigt konstigt att gå hem från jobbet o inte göra nått! Jag har ju jobbat sen jag gick ut skolan. Sjuuuukt ju!
Men samtidigt kommer de bli väldigt skönt att få vara hemma och vila upp sig, kommer ju vara full rulle här hemma sen när bebis kommit =D Jag får ju passa på att njuta in i det sista innan bebis kommer : ) Har ju ändå massa och fixa här hemma.


Igår hade vi möte på jobbet, de va mitt sista möte innan jag går hem. Så jag bjöd mina underbara arbetskamrater och chefen på en Choklad mousse tårta från Gilberts konditori : ) Den var super god !

Muuuuuummmmsss!!!!

Blev en liten bit över som jag och älsklingen ska mumsa i osss nu :D hihi!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Alltså jag har fått ett extra ultraljud i v. 32 för att kolla så bebisen växer som h*n ska. Devin var så liten när han föddes och slutade växa redan runt v. 32 nångång, därför vill dem hålla lite extra koll :)

2011-04-13 @ 11:40:21
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0