Helgen : )

En liten summering av helgen...

I Fredags jobbade jag till 13.00 sen åkte ja hem och fixade lite här hemma.. sen körde jag älsklingen till jobbet, han skulle jobba kvällen bara. Under tiden han va på jobbet åkte ja en sväng till mamma och tjötade lite. Efter ja hämtat M på jobbet igen åkte vi och stor handlade =) Det var verkligen behövligt och skönt att de blev gjort : ) Nu behöver man inte tänka på att handla på ett par dagar! När vi kom hem la vi oss i soffan och slappade till en film : D

Lördag: Jobbade jag från 08.00- 13.00. Himlans skönt med ett så kort pass ; ) När jag kom hem började vi nästan direkt med att städa,tvätta och fixa här hemma. På kvällen kom Tesa, hennes man Rikard, Dessan o hennes man Danne och sen också Andreas (mickes kompis) och Andreas tjej Maja som vi hade bjudit hem för lite grillning =D De blev en mycket lyckad kväll och vi hade riktigt roligt. Såå jäkla skoj när vi va så många par =)
Efter maten satt vi och tjötade en massa, sen blev de lite Buzz också. Vi spelade i par och självklart vann jag och älsklingen ALLA omgångar : ) hihi! Det måste göras fler gånger =D Roligt att alla kunde komma o ville träffas :)

Söndag: Hade vi lite sovmorgon =D Sååå skönt att man kunde sova ut lite. Vid 2 kom pappa o anette och hämtade mig för vi skulle ut till forserum och fira Emelie ( anettes systers barn) som fyllde 20 : ) Jag hade ändå inget för mig så jag följde med en sväng. Micke skulle träna innebandy så han kunde inte följa med.
När vi kom hem gjorde vi lite mat och resten av kvällen spenderade vi i soffan =D

En ganksa lugn helg har de varit =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0