Hmmm...

... Ja som ni ser har de varit dålig uppdatering. Jag har haft fullt upp nu ett par dagar så har inte blivit nått uppdaterat. Men ja ska försöka hinna med att skriva lite antingen i mon eller på torsdag! =)

I morgon gör jag mitt allra sista pass på jobbet. Jobbar bara mellan 09.00-12.30 eftersom ja gick ner till halvtid förra månaden. Känns jätte skumt att jag inte kommer jobba nått mer på typ 1 år, om inte mer .. hehe!
Åhhhh jag längtar tills imon =D wooohooo ! Hur ska ja fira detta imon då?? haha..
Nu ska ja bara vara hemma njuta av att vara gravid och bara vänta på att bebis ska komma : ) Bebis får ju gärna titta ut tidigare.. jag längtar ju sååååå mycket! <3

Saknar min man också som varit borta sen 7 i morse och som ja inte kommer få träffa förens imon kväll : / .. dumma jobb som han har! Tkr inte om lastbilschauförrer :/ ..

Nu ska ja fortsätta kolla på BB, uppdatering kommer inom kort =D
Pussss God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0