MVC

I måndags va ja på mvc : ) Allt såg bra ut med både mig och bebis! <3 Bebis hjärtljud låg på 140-142 slag/minut denna gången =) Alltid lika mysigt och underbart att lyssna på bebis hjärta :D Man längtar ju bara ännu mer!
Sf-måttet var också bra, låg på 29 cm som det ska.  Nu till det tråkigaste.. min VIKT!
Nu hade jag gått upp ännu 2 kg : / Usch jag tycker inte om de där. Så nu väger jag 74 kg. Alltså har jag gått upp 6 kg nu sammanlagt. Jag tycker det känns mycket, men egentligen är de kanske inte så mycket eftersom bebis väger ju en del också =)

Mys magen

( Bilden är från i tisdags, alltså 28+6 )


Kommentarer
Postat av: fanny

din mage är verkligen mini ! men jätte fin :)

2011-04-07 @ 19:58:21
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0