Tabergsmilen : )

I Lördags var det dags för Tabergsmilen : ) Vad vi hade väntat på denna dag! Dagen blev inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Men jag hade super skoj med alla mina flickor : )

Vi startade kl: 09.45 och klarade av de olika stationerna ganska bra ändå : ) De va bra att jag ändå kunde vara med på vissa stationer. Jag hade förberett med ett 6-pack Koppabergs päron cider i väskan. Självklart alkoholfritt
=) hihi! Några av tjejerna blev en aning fulla =) Som ni kommer se på bilden här nere har Tesa och Alex stora magar dom också ; ) De ville också vara gravida och testa på hur det var och för att jag inte skulle vara ensam med att vara tjock, Hihi!

Det blev en hel del pauser, både vilo pauser och även kissepauser ; ) Stora jag orkade inte gå hela tiden! hehe.. Men vi tog oss iaf runt Tabergsmilen på 8 Timmar. Haha =) Lite väl länge. Blev värre och värre i slutet då alla skulle stanna hela tiden. Kan ni tänka er hur mina fötter såg ut och hur dom kändes? Fy aldrig mer gå runt på 8 timmar. Förra året gick vi ju runt på 4 timmar, de räckte. Förra året hade vi till och med en rullstol med oss eftersom att Tesa hade skadat foten och ville inte hoppa på kryckor och det tog kortare tid.

Kl: 18.00 var vi i mål. Vi kom på plats 248 av 280 nån ting. Haha : ) Efteråt åkte vi och beställde oss en riktigt god kebabrulle som vi åt hemma hos Dessans pappa. Mmmmm va gott de va =D Sen va de tänkt att vi skulle "festa" vidare, men efter maten blev nästan alla av oss riktigt trötta så det slutade med att jag körde hem alla tjejerna förutom Dessan som va full o glad och festade vidare =D

När jag äntligen kom hem, tog jag mig en dusch och gick o la mig. Sov i flera timmar. Söndagen bestod av vila då jag hade ont i hela min kropp.


Nästa år kör vi igen tjejer =D Tabergsmilen 2012, wohoooo!

 

"Bebis Ligan"

Vårat bestod av Dessan, Jag, Tesa, Jonna, Sofie och Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0