Tråk väder : (

Igår var de ju super fint väder ute, men idag är de tråk väder : ( Typiskt när jag är ledig idag och jobbade HELA dagen igår!
Jag har varit lite dålig på att uppdatera nu på sista tiden men har inte haft tid eller orkat.

Helgen har iaf varit bra, i fredags va vi hos min kusin och hennes sambo + barnen : ) Mycket trevligt! Vi kollade på film och åt tacos :D Eller Jag, Sandra o Micke åt iaf ; ) hihi!
I lördags va ja iväg med flickorna, vi åkte runt på lite olika fester. Eller de blev bara 2 men ändå. De va skönt o komma iväg lite och träffa folk. Va ju ett bra tagsen nu, lever ju i min bubbla här hemma! hehe.
Men man känner ju att man verkligen inte är på hugget lika mycket som innan. Mestadels trött. Allt börjar ju bli mer och mer ansträngande nu när man blir större :D

Idag ska ja inte göra så mycket, blir väldigt lungt. Jag och älsklingen måste iaf åka och handla lite mat =) Såå tråkigt att handla, men skönt när man väl har allt hemma.

Nu ska ja hoppa in i duschen och göra mig i ordning och fixa lite här hemma =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0