V.31 (30+0)

Idag går jag in i en ny vecka : )

Magbilderna är tagna från förra veckan (29+2)

 

Nu är det inte lång tid kvar, typ 10 veckor : ) Jag bara älskar att vara gravid, fast ibland kan de va riktigt jobbigt speciellt nu när magen är större. Jobbigare kommer de väl också bli kan ja tänka mig ; ) hihi!

Jag har verkligen mått bra under hela graviditeten om man säger förutom lite halsbränna då och då. Vikten har jag också hållt väldigt bra : ) så skönt! När man mår som jag göra så är det underbart att vara gravid =D men som sagt man ska nog inte säga så mycket nu. Kan ju må sämre sen, vem vet ;)

Nu börjar man tänka mer o mer på förlossningen o sånt =)

Tänk om ca 2 månader kommer man säga MAMMA LINDA =) hihi! <3 myssss!


Kommentarer
Postat av: jonna

Hej! Ja snart har du me en liten bäbis :) mår du bra annars?

2011-04-27 @ 23:42:10
URL: http://johannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0